Om bokseklubben

IK-Sport
Giv aldrig op hvis du vil nå til tops

Bokseklubben IK Sport er en af Danmarks ældste bokseklubber, klubben blev opført i 1917, og er i dag beliggende på Borupgård Skolen i Snekkersten.

Om os

Vi er en bokseklub med stolte traditioner, og har gennem tiden vundet diverse danske og nordiske mesterskaber.

Bokseklubben IK Sport værdier er centreret omkring: Viljestyrke, respekt og sammenhold.

Vi arbejder hårdt og målrettet på at udvikle nye talenter til gavn for boksesporten samt skabe de bedste rammer for vores motionshold.

Vi har et tæt samarbejde med fritids- og ungdomsklubben Tetriz i Nøjsomheden, som er en del af SSP-arbejdet i Helsingør Kommune.

PRISER
Priser er ikke tillagt moms, da vi er en forening.

BETALING
Betaling til Bokseklubben IK Sport kan ske på følgende måder:
Bank overførelse til Spar Nord: 9056-4572735406
MobilePay: 459376
Betaling til kontingent sker forud, og forventes betalt i februar og august.

FORTRYDELSESRET
Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter indbetaling, hvis medlemmet vælger at stoppe midt i sæsonen.

KOM TIL EN PRØVETIME FØR DU MELDER DIG PÅ ET HOLD!!

Udmeldelse

Skal ske til Kassereren på info@bokseklubben-iksport.dk
Udmeldelsen skal være modtaget inden der skal betales for nyt kontingent. Udmeldelsen skal indeholde navn og hold.

Klager

Hvis du ønsker at klage, kan du henvende dig til:
Bokseklubben IK Sport

Formand:
Marko Bilic

Kasserer

Forbehold

Bokseklubben IK Sport er ikke ansvarlig for nedbrud af eller svigtende adgang til hjemmesiden, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder, som er uden for deres kontrol.

Bokseklubben IK Sport tager forbehold for tryk- og prisfejl.

De til enhver tid gældende priser og handelsbetingelser fremgår af hjemmesiden.

Nyhedsbreve sendes via e-mail til den e-mailadresse, kunden har oplyst. Du kan til enhver tid framelde sig nyhedsbreve igen.

Bestyrelsen

Bestyrelsens overordnede opgave er at være den øverste ledelse i klubben. Det betyder at bestyrelsen først og fremmest træffer de beslutninger, der er nødvendige for klubbens drift og udvikling.

Bestyrelsens opgaver er bl.a. at:

• Udvikle strategi
  • Styrer økonomien og udarbejder og følger op på budgetter
  • Sikrer, at klubben lever op til sine juridiske forpligtelser.
  • Sikre at vedtægterne overholdes, udvikles og løbende får et serviceeftersyn
  • Sikrer, at medlemmer har indsigt i og indflydelse på klubben drift og udvikling
  • Repræsenterer klubben over for omverdenen
  • Sikre generationsskifte

Bestyrelsen mødes 4 gange om året.

Skulle du have nogle spørgsmål eller emner som bestyrelsen bør vende, kan du henvende dig på mail info@bokseklubben-iksport.dk

Tomislav Antic

Bestyrelsesmedlem